dimarts, 10 de febrer del 2015

Lengua Castellna 1º Q

Hoy,
  1. Dictado.
  2. Corrección de las actividades de ortografía de la h, pàginas 116 y 117.
  3. Explicación adjetivo, página 118.
  4. Copiar teoría adjetivo: definición terminaciones, grados, adjetivos explicativos, especificativos y funciones páginas 119.y 120.
  5. Subrayamos y explicamos el estilo directo y el estilo indirecto, págines 112 y 113. 
  6. La próxima clase: actividades de evaluación de la unida 6. !!!Estudiad!!!

Lengua Castellna 1º B

Hoy,
  1. Dictado.
  2. Corrección de las actividades de ortografía de la h, pàginas 116 y 117.
  3. Explicación adjetivo, página 118.
  4. Copiar teoría adjetivo: definición terminaciones, grados, adjetivos explicativos, especificativos y funciones páginas 119.y 120.
  5. Subrayamos y explicamos el estilo directo y el estilo indirecto, págines 112 y 113. 
  6. La próxima clase: actividades de evaluación de la unida 6. !!!Estudiad!!!

Lengua Castellana 1º A

Hoy,
  1. Explicación adjetivo, página 118.
  2. Acabar de copiar teoría adjetivo: definición terminaciones, grados, adjetivos explicativos, especificativos y funciones páginas 119.y 120.
  3. Subrayamos y explicamos el estilo directo y el estilo indirecto, págines 112 y 113. 
  4. La próxima clase: actividades de evaluación de la unida 6. !!!Estudiad!!!

Llengua Catalana 2n Acollida

Avui,
  1. L'alumnat de 2n observa la composició de la Roda de Joan Brossa, pàgina 53 i contesta una sèrie de preguntes com.
  • Dir el signifiat de la paraula roda.
  • Descriure la roda de Brossa
     2. Proposem les següents activitats:
  • Definició general de diccionari, pàgina 55.
  • Característiques de la definició i els components en un diccionari, pàgines 59 i 60. 
  • Definició de llengua, pàgina 56.
  • Definició de literatura, matemàtica, geografia...., pàgina 56.
   2. L'alumnat  de 3r d'Acollida continuen al seu ritme i individualment les activitats 2, 3 i 4 del Quadern d'exercicis de Passos,  pàgines 4 i 5..